اصول ساخت نظام‌مند مدل‌های سه بعدی با روش شبکه‌ای(Procedural Mesh) در نرم‌افزار یونیتی

ما در این دوره اصول مقدماتی ساخت نظام‌مند اشکال اولیه تا تبدیل آنها به داده‌های شبکه‌ای سه‌بعدی، ساخت منظره‌های ساده به وسیله‌ی Perlin Noise و تمامی چیزهایی که برای ساختن یک سازنده زمین بازی مورد نیاز است مورد بررسی قرار خواهیم داد.

چه خواهم آموخت؟

  • ساخت مدل‌ها و مراحل بازی به صورت نظام‌مند در یونیتی۳D
  • ساخت بازی اتومبیل‌رانی به همراه زمین‌های متفاوت و نامحدود.

آموختن چگونگی ساخت اِلمان‌های سه‌بعدی با روش کد نویسی، و ساختن یک بازی اتومبیل‌رانی با زمین‌های بازی نامحدود.

توضیحات

آیا تا به حال با نگاه به بازی‌های سه‌بعدی ساخته شده به صورت نظام‌مند شگفت‌زده شده‌اید و با خود پرسیده‌اید که چه طور آن کار را انجام می‌دهند؟

ما در این دوره اصول مقدماتی ساخت نظام‌مند اشکال اولیه تا تبدیل آنها به داده‌های شبکه‌ای سه‌بعدی، ساخت منظره‌های ساده به وسیله‌ی Perlin Noise و تمامی چیزهایی که برای ساختن یک سازنده زمین بازی مورد نیاز است مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • موارد تشکیل‌دهنده‌ی یک مدل سه‌بعدی در یونیتی.
  • ساختن یک helper class به منظور ساده‌سازی بسیاری از قسمت‌های دشوار ساخت یک مدل شبکه‌ای(mesh).
  • ساخت اشکال ساده هندسی به همراه چیزهای اضافه دیگر که می‌توانیم کنترلشان کنیم.
  • ساخت یک منظره ساده به وسیله‌ی Perlin Noise
  • فرم دادن اشکال از طریق خط مسیر
  • ساخت یک بازی اتومبیل‌رانی به همراه زمین‌های ساخته شده به صورت نظام‌مند.

این دوره آموزشی برای کسانی طراحی شده است که از کار با یونیتی رضایت دارند، و تمایل دارند با استفاده از ساخت نظام‌مند(leverage procedural)، بازی خود را ارتقاء دهند.

مخاطب هدف کیست؟

  • توسعه‌دهندگان بازی با یونیتی۳D علاقه‌مند به ساخت نظام‌مند(procedural).
  • افراد علاقه‌مند به  interested in procedural ، که نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

سوالی دارید؟

● در تلگرام، پاسخگوی شما :)